image-banner-context

דרכים לחימום הבית בחורף

קמין עץ בנוי FOYER 800 Grande Vision

קמין נחשב לדרך מצויינת להתחמם

החורף נחשבת לעונה קרירה אשר לא ממש אהודה על רבים בשל מזג האוויר- בכל מקום רטוב וקר. כאשר קר בחוץ ולא ממש נעים להסתובב ברחובות, הדבר הטוב ביותר שאפשר לעשות זה לחמם את הבית על מנת שיהיה לכם נעים בשובכם מהעבודה או מבילוי בערב קריר בו יורד גשם ורוחות מנשבות.  בניגוד למזגן, קמין נחשב לדרך מצוינת להתחמם. אם כאשר אתם מדליקים מזגן על חום בחורף אתם עשויים למצוא את עצמכם עייפים או סובלים מתחושת יובש, הרי לא כך המקרה כאשר אתם מפעילים קמין.

קמין נחשב לדרך אידיאלית ביותר לחמם את הבית שלכם בעונה הקרה בייחוד כאשר מדובר על חללים גדולים כגון הסלון – האוויר בחדר אינו יבש והחום מתפזר בצורה אחידה כך תיהנו מהליכה ברגליים יחפות בימי החורף.

בחנו את סוגי הקמינים השונים

אם החלטתם לבחור בקמין כמחמם הרשמי של עונת החורף שלכם, הרי יהיה עליכם להביא בחשבון את סוגי הקמינים השונים ואופן ההפעלה שלהם- גז, נפט או חשמל- שימו לב כי כל קמין נחשב ליחידה מפזרת חום וכך ניתן להסיק כי  מדובר במוצר בעל תועלת רבה במיוחד.  אין ספק כי מבין הדרכים השונות לחימום הבית בעונת החורף הקמין נחשב לאחת הדרכים הטובות , הבטוחות והזולות ביותר- ניתן באמצעות הקמים לחמם חללים גדולים וקטנים כאחד. בבואכם לבחור קמין, יהיה עליכם גם לתת את הדעת על נושא העיצוב, זאת בשל העובדה כי מדובר באלמנט עיצוב לכל דבר. המראה המתקבל בעת הוספת הקמין הינו מראה יפה וייחודי במיוחד- בית אשר כיף להיכנס אליו.

גם בחודשי הקיץ בהם אין צורך להפעיל את הקמין, אתם יכולים ליהנות מפריט עיצוב מרהיב אשר משדרג כל חדר הוא הוא ממוקם. בשל העובדה כי ניתן למצוא היום סוגי קמינים שונים ההמלצה היא להתייעץ עם מומחים בתחום על מנת לבחור את הסוג המתאים.  התייעצות עם מומחים תכלול בין היתר גודל הקמין הרצוי, מנגנון ההפעלה . חשוב ביותר לבחור קמין אצל חברה מומחית בתחום כי את ההתקנה יבצע איש מקצוע למען הבטיחות שלכם. ההמלצה היא לבצע סקר מקיף תוך בחינת החנויות השונות המציעות קמינים לחורף

  רצפה מחוממת

פתרון נוסף אשר ישדרג את איכות החיים שלכם בחורף בא לידי ביטוי באמצעות רצפה מחוממת הכוללת עץ תרמי – מדובר בחומר גלם הנחשב איכותי ומבודד, כזה שאינו מעביר קור או חום בניגוד לבטון ומעניק אווירה נהדרת בחודשי החורף הקרים.  עץ זה עובר הליך ייחודי המעניק לו יציבות ועמידות מפני אקלם ונזקי מזג האוויר בשל העובדה כי העץ כולל מספר שכבות. אם אתם סובלים מקור ורוצים ליהנות מבית מחומם בחודשי החורף, אין ספק כי מדובר בפתרון איכותי ביותר.

 

צרו איתנו קשר ונשמח לתת לכם שירות מתאים

אנא השאירו פרטים
ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם.