image-banner-context

כל מה שרציתם לדעת על אודות הקמין

קמין עץ בנוי - Foyer 900 GV relevable

כיום, טרנדים רבים מהעבר תופסים תאוצה וחוזרים לאופנה רק עם הרבה יותר סטייל. קמין לדוגמה, או כמו שרבים מאיתנו מכירים אותו בשם “אח” הוא תנור ביתי המיועד בעיקר לחימום, אך ישנם אנשים שלעיתים משתמשים בו גם לבישול. בעבר, הקמין היה חלק בלתי נפרד כמעט בכל בית, אך כיום אין בתים רבים המחזיקים קמין בביתם.

מהו הקמין?

כאמור, הקמין הוא מעין תנור ביתי המיועד בעיקר לחימום הבית ולעיתים גם לבישול. ניתן להסיק אותו באמצעות חומרי בערה שונים ומגוונים. הקמין הוא תא של תנור בתוך מבנה והוא עשוי מחומרים שונים, כמו: לבנים, מתכת, אבן ועוד. האח יכול להיות מקובע בתוך הקיר או בתוך כל חלל אחר. כלומר, בילד אין. לעומת זאת הוא גם יכול להיות חיצוני לקיר.

אז, איך הקמין עובד והאם הוא בטיחותי?

כיום הקמינים השתדרגו פלאים והם הרבה יותר מודרניים ומשוכללים. ישנים מווסתים רבים בקמין כדי לשמור עליכם מסכנה ולהבטיח את בטחונכם. לדוגמה ישנו מווסת חום העוצר את הקמין מלהמשיך ולהתחמם בזמן שהחום כבר מספיק ואם הוא יהיה גבוה יותר זה כבר יהיה מסוכן.

כיצד וממה עשוי הקמין בתקופתנו?

יש לציין, כי הקמין של היום עשוי בדרך כלל ממתכת ונסגר באמצעות דלת זכוכית, כדי שתהיה אפשרות לראות את הבערה ולהיות בבקרה. כמו כן, ישנה ארובת עשן המאפשרת לעשן לצאת בחופשיות מחוץ לבית.

מדוע מומלץ לבחור בקמין לבית שלכם?

בשנים האחרונות, עולם העיצוב עבר מהפכה והוא חשוב מאוד עבור רבים מאיתנו. כמו כן, בכל תקופה נכנס טרנד אחר מהעבר ופורץ לחיינו בגרסה המשופרת יותר וכמובן שבהתאם לתקופה. אם כן תנורי החימום, הקמינים, הפכו לטרנד של ממש והם מסוגלים לשדרג כל חלל שתכניסו אותו אליו.

קמין חשמלי ''Majestic 60

מהם השימושים השונים שניתן לעשות באמצעות הקמין?

ובכן, תוכלו לבחור בקמין לבית שלכם כדי להשתמש בו לחימום הבית ואם תרצו תוכלו להשתמש בו גם לבישול. הקמין ידוע בכך שהוא מחמם את הבית בצורה המושלמת. הוא מפזר את החום בצורה אחידה ומרגישים את ההבדל בטמפרטורת הבית באופן משמעותי.

קטלוג קמיני עץ – לחצו כאן

קטלוג קמיני גז – לחצו כאן

קטלוג קמינים חשמלים – לחצו כאן

מה עוד ניתן לעשות עם הקמין?

ניתן לומר, שאנשים רבים בוחרים בקמין רק משום שהם מתחברים לסגנון העיצוב הכפרי ולתרומה העצומה של הקמין לסגנון עיצוב שכזה. והם לא בוחרים בו כדי שיחמם את הבית או בכדי לבשל בו. אם גם אתם אוהבים עיצוב כפרי, אך עכשווי, הקמין יסייע להם להשיג את המראה בו אתם כה חושקים לבית או למקום העסק שלכם.

האם הקמין עלול לגרום לזיהום אוויר?

הקמין בהחלט עלול לגרום לזיהום אוויר, משום שהחומרים שאיתם מבעירים את הקמין פולטים כל מיני כימיקלים מזהמים דרך העשן היוצא מהארובה. חשוב לציין, כי גם בין חומרים הבערה השונים המיועדים להסקת הקמין ישנם הבדלים ברמת זיהום האוויר. לדוגמה, הסקה באמצעות עץ נחשבת למזהמת ביותר ולעומתה, הסקה באמצעות גז נחשבת להכי פחות מזהמת.

יש לומר, כי חלק מהבחירה של אנשים רבים בתנור קמין ליופי ולעיצוב בלבד, נשענת גם על העובדה שאינם רוצים לקחת חלק בזיהום אוויר ומעדיפים את הקמין לשדרוג המראה של החלל אותו הם מעוניינים לעצב בלבד ולא למטרות חימום או בישול.

קמין עץ בנוי Poêle Décor 800 Symphonie

אילו סוגי קמינים קיימים?

ישנם סוגים רבים ומגוונים של קמינים, אך כיום המוכר והשימושי ביותר הוא קמין פלט. בערב השתמשו בעיקר בקמין נפט, אך בעקבות עליית מחירי הנפט הדבר הפך לא משתלם כלל. קמין הפלט הינו המודרני ביותר וניתן להסיק אותו באמצעות חתיכות עץ קטנות, אך יחד עם זאת הוא בנוי גם על חשמל כדי לאפשר לכם להיות בליטה ובבקרה על רמת החום.

האם יש פתרון עבור אנשים המעוניינים בקמין כפריט עיצוב חדשני בלבד וללא אפשרות הסקה אותנטית באמצעות להבה אמיתית?

ובכן, ישנו פתרון יעיל בהחלט ואף מומלץ עבור אנשים אלה. קמינים מעוצבים המופעלים באמצעות חשמל בלבד. אין צורך בחומרי בערה כאלה ואחרים על מנת להסיק את הקמין. בקמינים הללו, אין להבה אמיתית אלא להבת דמה. זהו פטנט מיוחד המדמה להבה אמיתית. כך ניתן ליהנות מקמין מעוצב שאף נראה דולק באמת בזכות דימוי הלהבה.

צרו איתנו קשר ונשמח לתת לכם שירות מתאים

אנא השאירו פרטים
ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם.