image-banner-context

לחמם את הבית בצורה המושלמת

לחמם את הבית בצורה המושלמת

גם בחורף הישראלי אנחנו יכולים למצוא את הנקודות הקרות ביותר בארץ שבהן אי אפשר ללא חימום שדואג לבני הבית כמה חודשים בשנה. באזורים ההררים בדרום ובצפון כבר דואגים לחימום הנעים והחסכוני ביותר וכמה מהאנשים בוחרים לחמם בצורה המסורתית של קמינים ולא להסתפק במזגנים ושיטות אחרות. לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות שלה אבל בסופו של דבר מה שקובע הוא מבנה הבית וגם החלוקה הפנימית שלו. ככל שיש יותר קומות וחדרים יש יותר צורך באמצעי חימום שיכול להגיע לכל מקום במהירות ובחיסכון בעלויות. בגלל זה כבר לא מסתפקים בתנורים הקטנים והנקודתיים אלא מחפשים פתרון כולל לבית שמחמם מנקודה מרכזית את כל המתחם בצורה יעילה ואחידה.

חימום בקמינים

השיטה הנבחרת על ידי אנשים רבים כדי להתמודד עם בתים הולכים וגדלים היא שיטת החימום בקמינים. היתרונות שלה ברורים והם מתאימים במיוחד למי שמעדיף להשקיע אחת ולתמיד באמצעי חימום מרכזי שלא צריך להפעיל בכל שעות היממה באותה טמפרטורה. היתרון העצום של קמין הוא שהוא מחמם את הבית לדרגה כזאת שאפשר לשלוט בה ולהפיץ את החימום הנעים בכל מקום במהירות. קמין שמוצב בסלון או בנקודה שממנה האוויר החם עולה לכל הקומות והחדרים הוא קמין שחוסך לכם בעלויות כי אין צורך להפעיל יותר מדי תנורים.

יתרון הקמינים בגיוונים

היתרון הנוסף של הקמינים שמוצעים ללקוחות הוא הגיוון העצום בשיטות החימום, מחימום טבעי יותר כמו עץ וגז ועד חשמל. ברור שחשמל הוא הנוח והמהיר יותר למי שאוהב קלות הפעלה. זה גם מצוין למי שאין לו בדירה או בבית אפשרות להתקין ארובה, והמיקום של קמין כזה יכול להיות פשוט בכל נקודה בלי הגבלה. קמינים נוספים עובדים על אנרגיה אחרת, כמו קמין גז וקמין ביו אתנול. קמין גז דורש ארובה כדי לאוורר את הבית ולפלוט את הגזים הרעילים שנוצרים מהבעירה, בדיוק כמו קמין עץ או תנורי פלט שמחייבים אוורור תמידי. אלה תנורים יפהפיים ומרשימים שמעוצבים בצורה מודרנית או מסורתית והם מתאימים כמעט לכל בית. בתים שבהם הם מותקנים מחייבים לבנות ארובה חיצונית או לפחות לדאוג לאוורור תמיד ליד התנור, כדי לוודא שהאוויר מתחדש והגזים נפלטים החוצה.

הקמין הרומנטי מכולם

הקמים הרומנטי מכולם שאנחנו רואים במקומות שנמצאים בדרך כלל מחוץ לערים, הוא קמין העץ. קמין עץ מחייב גם הוא ארובה מתאימה אבל גם מחייב טיפול נכון בחומרי ההזנה שלו. הקמין צורך עץ או חומר מגזם עץ ולכן יש לדאוג לכך שהעץ יהיה איכותי וטבעי. עץ שמעורב בו חומר סינתטי רעיל יישרף וירעיל את הנוכחים ולכן חובה לקנות אותו מספקים מורשים ומומחים בבד. כמו כן, יש לדאוג לכך שאפשר יהיה לאחסן את העץ בצורה נאותה. מומלץ מאוד לרכוש את העץ להזנה מאנשים שמתמחים בגיזום עצים בצורה נכונה מבלי לפגוע בהם, זאת כדי לאפשר את המשך הצמיחה שלהם. קמין עץ אינו חייב לבוא על חשבון איכות הסביבה אלא לנצל גזם טבעי נכון לצורך הסקה.

צרו איתנו קשר ונשמח לתת לכם שירות מתאים

אנא השאירו פרטים
ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם.