image-banner-context

קמין גז – הפריט המושלם לעיצוב חלל פנים

קמין גז – Vision 1100 mounted

אווירה בחללי פנים היא אלמנט שאי אפשר להמעיט בחשיבותו. כל אחד רוצה להיכנס לחלל פנים, בפרט כאשר מדובר על חלל פנים של בית מגורים, ולהרגיש בנוח. ועל כן, החלטה עיצובית שתופסת בשנים האחרונות תאוצה, היא ההחלטה להתקין קמין גז באחד מהחדרים המרכזיים בבית הפרטי, או במשרד. את העבודות על הקמין שלכם, תרצו להפקיד בידי אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים, בכדי לאפשר קבלת תוצרה מושלם. בשילוב ניסיון רב שנים, חשיבה יצירתית ועיצוב פורץ גבולות, תהפכו את החלל שלכם למקום יוקרתי שישרת נאמנה אתכם ואת המבקרים שלכם.

קמין גז – Vision 1100 mounted

מה הוא קמין גז?

אלפי שנים של פיתוחים טכנולוגיים אפשרו לבני האדם לשפר משמעותית את איכויות החיים שלהם. לפיכך, ההתפתחות של קמין גז היא תולדה של שנים רבות מאוד של ניסוי ותהיה. בבסיסו, העיקרון הוא פשוט מאוד – לחמם את הבית תוך שימוש בגז טבעי שנכנס בצינורות ייעודים אל תוך מערכת סגורה ואיכותית. השימוש בגז הוא מאוד נוח, קל יעיל ובדרך כלל גם זול. כך שהבחירה להתקין קמין גז בבית או במשרד היא החלטה שמתאימה כמעט לכל אדם ואדם. הקמין מעוצב בהתאם למבנה הבית ובמיקום מושלם כדי לפזר את החום בצורה שוויונית בין כל חלקי הבית.

קמין גז לחללים עסקיים – מראה מוקפד וייצוגי

גם בתחום העסקי, אם אתם רוצים ליצור חלל מרשים, ניתן לשלב קמין גז ללא ארובה במראה קלאסי ועדין. לדוגמה, שילוב של קמין ארוך וגדול בתוך חלל ישיבות יכול ליצור לכם קו רקיע מיוחד במינו לישיבות מקצועיות בדרגים הגבוהים. אתם יכולים ליצור להבות בצבעים מעניינים (למשל בצבע סגול או כחול), יכולות להתאים לעיצוב הכללי של חלל הישיבות שלכם ולאפשר למצוא את האיזון שלכם בתוך הישיבות שלכם.

הבחירה הקלה לכל חלל – קמין גז בעיצוב אישי

על מנת שתוכלו לבחור את קמין הגז האופטימלי לצרכים שלכם, אתם רוצים לבחור להתקשר עם חברה שמספקת עיצוב קמין גז אישי. היתרון של עיצוב אישי לקמין, הוא בעיקר ביכולת לבצע התאמה מושלמת לחלל הפנים שלכם. עיצוב אישי לקמין, בא לידי ביטוי בכמה אלמנטים:

1. חומרים – החומר ממנו מיוצרת שלדת הקמין, יכול להתאים לעיצוב הכללי של החלל שלכם. בין שמדובר על אלומיניום מורכב או על קמין שמיוצרת ממתכת כבדה. אתם יכולים ליצור את השלדה היוקרתית ביותר לחלל שלכם, על בסיס הניסיון העיצובי של חברת הייצור.

2. מערכת הגז – ככל שאתם יכולים להשקיע במערכת קמין גז איכותית יותר, כך תוכלו להפנות יותר משאבים להתאמת מערכת הצנרת למבנה הבית שלכם. חשוב לשים לב שכל העבודות להטמעת הצנרת, חייבות להיעשות בצורה מאוד זהירה, כדי להבטיח שלא יהיו לכם נזילות גז מסכנות חיים בסיסת הבית.

3. מערכות ההפעלה – התאמת מערכות התפעול של הקמין, מתאימה את עצמה לדרישות שלכם. בין שמדובר על הפעלה בכפתור ובין אם על ידי הפעלה מרחוק. ישנן טכנולוגיות רבות שמסייעות לכם להתקין קמין גז איכותי ומיומן.

4. מיקום ועיצוב חיצוני – אם בחרתם להשקיע משאבים ברכישה של קמין בעיצוב אישי, אתם רוצים להחליט על גימור מושלם ועיצוב ללא חת. אתם יכולים להשפיע על כל הפרטים הקטנים ביותר, כולל החריטות הקטנות והידיות השונות.

ייצור שמתאים לכם – קמין לכל דורש

תהליך העבודה המאסיבי של ייצור קמין גז, לא יכול לצאת לפועל אם אתם לא משתפים פעולה עם כמה גורמים במקביל. ראשית, עם צוות העיצוב של מותג הקמינים שלכם. הצוות ייצג לכם את כל אפשרויות העיצוב הקיימות. כולל חומרי העיצוב, צבעים ואפילו סוגים שונים של להבות אפשריות. לאחר מכן, תרצו להזמין לבית שלכם את אנשי התכנון להתאמה טכנית של הקמין והמערכות הדרושות להפעלתו. הטכנאים יבחנו את המיקום האולטימטיבי לקמין, שיאפשר לכם להזרים בצורה חלקה גז אל תוך הקמין, מבלי שהוא יפריע לכם להתנהלות היום יום. במקביל, ייחל תהליך הייצור של הקמין על ידי אנשי החברה. עם סיום העבודות, כאשר הקמין מוכן, יתקין צוות החברה את המוצר ויבצע את כל הבדיקות הקריטיות לפעולה תקינה של המוצר החדש שלכם. כל מה שחסר לכם, כדי לצאת לדרך, הוא לבחור את הספק המיומן והמקצועי ביותר לצרכים שלכם.

צרו איתנו קשר ונשמח לתת לכם שירות מתאים

אנא השאירו פרטים
ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם.