image-banner-context

קמין גז מחמם ומקנה תחושת משפחתיות ויוקרה בכל דירה

קמין גז - Room divider 1250

קמין הוא אלמנט עיצובי מרשים בצורה יוצאת דופן אשר מעניק מראה יוקרתי, חמים וייחודי לבית. הוא יוצר תחושה משפחתית, ביתית ונעימה ויחד עם זאת מוסיף לבית יוקרה וייחודיות. מגוון העיצובים הרחב של הקמינים השונים מאפשר שילוב מיטבי שלו בחלל הבית. קמין הגז מפיץ חום נעים בבית המקנה תחושה חמימה ומרגיעה. החום מתפזר באחידות ובמהירות – כיום אין ויכוח שחימום באמצעות גז הוא החסכוני, היעיל והמהיר ביותר בהשוואה לכל טכנולוגיות החימום האחרות. בכל קמין גז ישנה אפשרות לשליטה בגובה הלהבות להתאמת מראה הקמין והלהבה לאווירה שאותה אנחנו מעוניינים ליצור. הרבה מהדגמים של קמיני הגז מגיעים עם בולי עץ אשר יוצרים אשליה של בערה טבעית ונוסטלגית, בלי המאמץ הכרוך בבעירת עצים, הלכלוך וההתעסקות. קמין גז איכותי יספק לכם גם מידע על טמפרטורת החדר כדי שתוכלו להשתמש בקמין ובגז בצורה חכמה ומיטבית.

בטיחות ללא פשרות

מעבר לעיצוב המיוחד, לקמין הגז יש יתרונות מבניים משמעותיים אשר הופכים אותו לקמין המושלם. ניתן לרכוש אותו ולהציב אותו ללא חשש בכל רחבי הבית מכיוון שהוא בטוח ועומד בכל התקנים הנוקשים ביותר. היתרון המרכזי שלו הוא שעל מנת להפעיל אותו אין צורך בהוספת חומר בעירה והוא מופעל באמצעות מתג או כפתור מה שהופך את הפעלתו לפשוטה, קלה ובטוחה, במינימום של התעסקות. יתרון נוסף שנובע מכך שאין צורך בשימוש בחומר בעירה הוא העובדה שקמין הגז לא מלכלך כלל וכלל. קמיני גז מאופיינים בבטיחות יוצאת דופן שבזכותה תוכלו להיות שקטים ונינוחים במידה ובחרתם לשדרג את מראה הבית ולהוסיף קמין לאחד החללים שבו. הם לא פולטים תוצרי בעירה לאוויר כמו פיח או חומרים בעלי ריח רע ולכן הם ידידותיים לסביבה בהשוואה לשאר הקמינים. קמיני גז מכילים שסתומים אשר מגנים מפני פיצוץ ומערכות להגנה מפני דליפות של גז – כך שכל מה שנשאר לכם הוא להנות מהמראה של הלהבה הבוערת, להתחמם לידה ולתת לה להשרות עליכם רוגע ושלווה.

כיצד לבחור קמין גז?

החלטתם להוסיף קמין גז לבית ולהנות משלל היתרונות שהוא מציע לכם? חשוב מאוד שתחשבו מעט עכשיו על בחירת הקמין כדי שתוכלו להנות ממנו לשנים ארוכות. כאשר בוחרים קמין גז, מומלץ מאוד לתכנן בדיוק איזה מראה אתם מעוניינים להעניק לחלל שבו תציבו את הקמין. קמין הוא הוצאה כספית משמעותית בהשוואה לפריטים עיצוביים אחרים, אך התמורה למחיר נהדרת – קמין איכותי, מחמם ונקי שיוצר תחושה נעימה ומשדרג את מראה הבית באופן מיידי. חשוב מאוד לקחת בחשבון את גודל הקמין שכן הוא עלול לתפוס מקום רב ולתכנן את מקום הצבתו בהתאם למקום שעומד לרשותו. כדאי גם להציבו במקום שבו תוכלו להנות מתחושת החמימות, תרתי משמע, שהוא מקנה לבית וליושביו.

צרו איתנו קשר ונשמח לתת לכם שירות מתאים

אנא השאירו פרטים
ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם.