image-banner-context

קמין עץ לבית המגורים – חוויה חמימה ומזמינה

קמין עץ בנוי - Foyer 700 Optimisé

אחד הטרנדים הכי מתפתחים בעולם העיצוב, הוא שילוב של קמין עץ מסורתי במרכז החללים המרכזיים של הבית. אמנם, בישראל החמה ברוב ימות השנה, השימוש בקמין הוא לא תמיד שימוש יעיל במיוחד. אך יחד עם זאת, אם חלק מבני הבית שלכם סובלים באופן קבוע מקור, הקמין יכול להיות פתרון נוח ונעים. אתם יכולים להתאים את הקמין לצרכי חלל הפנים שלכם בתהליך השיפוץ או לשלב אותו מבעוד מעוד כאשר אם עוסקים בבניה של הנכס החדש שלכם.

Insert 700 Double Porte קמין עץ בנוי

 

מה הוא קמין עץ ולמי הוא מתאים?

קמין עץ מודרני הוא מוצר שמלווה את החיים בתוך בתים כבר שנים רבות. כדי לשמור על חום בתוך בתי המגורים, תושבי אירופה המציאו את הקמין, שהוא מעין כלי כיבול סגור שבו ניתן לשרוף פחמים ועצים. תוצרי השרפה מאפשרים לבני הבית להתחמם בלילות הקרים, ובשעות היום תושבי הבתים השתמשו באש כדי לבשל אוכל. בעולם המודרני, כאשר אין לנו צורך לבשל על אש חיה, הקמין הוא כלי עיצובי שמשרת את תושבי הבתים רק למטרות חימום. כיאה להתקדמויות הטכנולוגיות, גם הקמין המסורתי התפתח ואתם יכולים למצוא קמינים מודרניים בעיצובים יוקרתיים, אשר מיוצרים מחומרים מתקדמים ואיכותיים.

 

חמש סיבות מעולות לרכוש קמין עץ לבית

אם עד עכשיו לא הייתם בטוחים שרכישת קמין עץ לבית שלכם היא ההחלטה הנכונה, אספנו לכם חמש סיבות מעולות להשקיע משאבים ברכישת קמין עץ:

1. מוצר יוקרתי – כדי לפנק את האהובים עליכם ביותר, אתם רוצים להשקיע ברכישה של מוצרי יוקרה מיוחדים במינם לבית שלכם. ולרוב, אם יש ברשותכם את המשאבים הכלכליים, אתם רוצים לרכוש גם מוצרים ייחודיים ואישיים יותר.

2. שימוש יום יומי – בימות החורף הקרים, כאשר אתם רוצים להתפנק תחת השמיכות ולבלות ימים של שקט יחד, אתם יכולים לנצל את הקמין כדי לחמם את הבית ובה בעת לחמם גם את האווירה בבית.

3. חימום טבעי לחלל הבית – חימום בעץ, הוא חימום אפקטיבי הרבה יותר מאשר כל צורת חימום אחרת. שכן, תהליך הביערה הטבעי של פחמים, הוא תהליך איטי יחסית. על כן, אם אתם מחליטים להשקיע בקמין איכותי, אתם יכולים להבטיח שחום הבית שלכם יישמר קבוע לאורך ימים ארוכים, מבלי להשקיע יותר מידי משאבים ליצירת החום.

4. פיזור חום קבוע – אם אתם רוצים להעצים את אפקט החימום של הקמין, מיקום הקמין בבית הוא חלק אלמנטרי מתהליך ההתאמה של המוצר לבית שלכם. ככל ותוכלו לאפשר לעצמכם להתאים את המוצר שלכם לבית, כך תוכלו לנצל אותו עד תום בכל הפעלה מחדש.

5. התאמה אישית לצרכים שלכם – קמין טוב הוא קמין שאתם יכולים להתאים לצרכים שלכם. למשל, על ידי יצירת עיצוב חיצוני הולם למראה הבית שלכם, או על ידי שילוב של כמה סוגי עץ לבעירה ארוכה וממושכת של הקמין בעת קור קיצוני.

הבחירה המושלמת לבית – מתחילה בייעוץ מקצועי ואמין

עכשיו, כאשר ברור לכם שאי אפשר להמשיך לתכנן את העיצוב של הבית החדש שלכם ללא רכישה של קמין, הגיע הזמן לצאת לעבודה. והמשימה הראשונה שלכם, היא המשימה הכי חשובה שלכם. כדי להיות מרוצים לגמרי מהקמין החדש, אתם רוצים לבחור חברה נותנת שירות, מהשורה הראשונה בתחום, אשר יכולה ליצור לכם יש מאין, את מערכת הקמין המושלמת לבית שלכם. ולשם כך, ראוי לבחור להתקשר עם חברה בעל שם בתחומה, וניסיון רב שנים, אשר מכירה את כל הפרטים הקטנים ויכולה ליצור תהליך עבודה מסודר מאוד לייצור קמין בעיצוב אישי. תחילה, תרצו לראות את קטלוג העיצוב של החברה, זו היא הדרך שלכם לבחון האם אתם מתרשמים לחיוב מהעיצובים של החברה. בפגישה של פנים אל פנים תצליחו להתוות את הדרך, ביחד עם צוותי העיצוב של המוצרים בחברה, כדי ליצור את התיאור האולטימטיבי של המוצר שלכם. במידה וזה הוא המוצר שאתם רוצים לעצמכם, תוכלו לעבור לשלבים המתקדמים יותר של הייצור ולהתאים את כל הפרטים הקטנים ביותר של המוצר. לאורך כל הדרך, צוות חברה מיומן ומנוסה יצליח לענות על כל הצרכים שלכם ולאפשר לכם להגשים את החלומות העיצוביים לבית שלכם, על הצד הטוב והמיטיב ביותר.

צרו איתנו קשר ונשמח לתת לכם שירות מתאים

אנא השאירו פרטים
ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם.