image-banner-context

קמינים – עיצוב חדשני ומרשים במיוחד לדירה שלכם

קמין חשמלי ETELA

אם עד לפני מספר שנים קמינים היו מצויים בכל בית ללא התייחסות עיצובית כלל, הרי לנו שכיום ישנם בתים בודדים בהם יש קמין עץ מסורתי כפי שהיה בעבר. הקמינים תיפקדו בעבר לצרכים פרטיים בלבד כמו חימום הדירה ואף לעיתים לצורכי בישול. בעקבות השינויים הגדולים בשנים האחרונות אשר הביאו ליצירת אפשרויות טובות הרבה יותר לחימום הדירה וכמובן לבישול, אנשים רבים בחרו לוותר על הקמינים המסורתיים שהיו בעבר.

כפי הנהוג והמקובל, חוזרים אחורה לאופנה ישנה עם שיפורים קלים – שלל קמינים חדשניים ומעוצבים

אך כפי הנהוג בכל עולם האופה בשנים האחרונות, לא מעט פרטים ישנם אשר בעבר שימשו לצורכי פרקטיקה בלבד, משמשים כיום לצורכי עיצוב עם מגוון שינויים ושדרוגים משמעותיים. אז כן, גם הקמינים הישנים מתחיחים אט אט לחזור לאופנה ונכנסים ליותר ויותר בתים כאקט עיצובי ומרשים במיוחד. כמובן שטפשרות זו שת קמינים חדשניים תאפשר לכם ליהנות משלל יתרונות משמעותיים בהשוואה לקמינים מן העבר, אך בבסיסו של דבר, אין כל הבדל.

מגוון שינויים אשר מבטיחים לכם שלל יתרונות בהשוואה לקמינים מן העבר

השינויים הגדולים ביותר במרוצת השנים באים לידי ביטוי בייעול משמעותי של תפקודי קמינים שונים בדירה. אם עד לפני מספר שנים קמינים מסורתיים היו פולטים לא מעט עשן וריח לכל הדירה על אף שהייתה ארובת עשן, כיום ישנה אפשרות למנוע ריחות ועשן באופן הרמטי. נוסף על כך, מינים רבים בעבר היו עשויים מאבן מה שהפך את הקמין לגדול ומסיבי יתר על המידה. גודל זה תפס לא מעט מקום והפל הרבה פחות פרקטי לבתים רבים.

דלת זכוכית לפיקוח מלא, מווסת חום לשמירה על טמפרטורה בטוחה ועוד שלל יתרונות

כיום לאחר מקצה שיפורים ושינויים של קמינים לבית, הגודל הפיזי של הקמין קטן משמעותית והוא מיוצר ממתכת דקה ואיכותית. שינוי נוסף ומשמעותי לא פחות הוא דלת הזכוכית שיש כיום אשר מאפשרת לראות את כל הנעשה בפנים הקמינים. בשונה מן העבר, אשר שם בקימים הישנים הייתה דלת ברזל שלא אפשרה פיקוח או הסתכלות על פני הקמין בעודה סגורה, כיים בעזרת דלת זכוכית מחוסמת ניתן בקלות רבה להישאר בפיקוח מלא ולראות את כל הנעשה בקמין כם עם דלת סגורה הרמטית.

קמין עץ MERCURE 80 - C077AP

השקיעו בפן העיצובי – קמינים מפוארים שישדרגו את מראה הדירה שלכם

על כן אנשים רבים כיום בוחרים להכניס קמינים אל תוך ביתם. כיום קמינים אלה נחשבים לעיצוביים ומרשימים במיוחד כך שללא כל צל של ספק הם יהפכו את דירתכם למעוצבת ומרשימה הרבה יותר. במידה וגם אתם מעוניינים ליהנות משלל יתרונות של קמינים חדשניים אשר חוזרים לאופנה בקצב מסחרר, חשוב לדעת כיצד לעשות זאת נכון. בחירה נכונה של הגודל המתאים תאפשר לכם ליהנות מכל שלל היתרונות שצויינו לעיל.

חשוב לדעת לבחור את הגודל המתאים למניעת עומסים מיותרים

בחירה שאינה נכונה עלולה להביא לידי עומס גדול וצפיפות באזור הקמין שלכם. לכן, חשוב למדוד נכון את הגדלים ולוודא שאתם בוחרים את הקמין המעוצב ביותר בהתאם לקו העיצובי בכל הדירה שלכם. נקודה נוספת וחשובה לא פחות משלל היתרונות שצויינו לעיל היא כל נושא הבטיחות. קמינים מסורתיים אינם בטיחותיים במיוחד בשל העובדה הפשוטה כי אין כל פיקוח טכנולוגי אודות הטמפרטורה הנכונה. כתגובה לחיסרון זה כלל יצרני קמינים מודרניים מבטיחים רמת בטיחות גבוהה ללא פשרות.

הכירו את כלל האפשרויות השונות טרם בחירתכם

בקמינים החדשים יש לא מעט אמצעים מקדמי בטיחות במטרה לוודא כי אתם אכן שומרים על פעילות מווסתת. ישנו מווסת חום אשר מבטיח לכם את שמירה על טמפרטורה נכונה ובטיחותית. במידה והטמפרטורה עולה, מווסת החום ידע לעצור את פעילות הקמין שלכם במטרה להבטיח את בטיחותכם. על כן במידה וגם אתם מעוניינים ליהנות מכלל היתרונות המשמעותיים של קמינים מודרניים ומעוצבים בדירה שלכם, חשוב לדעת כי כיום יש שלל אפשרויות שונות של קמינים לבחירה.

השינויים המשמעותיים ביותר באים לידי ביטוי בגודל הקמין ובעיצובו החיצוני. לכן, במטרה להצליח לבחור נכון את הקמין הטוב והמתאים ביותר עבור הצרכים האישיים שלכם, חשוב מאוד להכיר את כלל האפשרויות העומדות לרשותכם בשוק. בחירה מושכלת לאחר שראיתם את רוב האפשרויות הקיימות תבטיח לכם בחירה נכונה ומיטבית.

צרו איתנו קשר ונשמח לתת לכם שירות מתאים

אנא השאירו פרטים
ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם.